10 July, 2008

Teresa Kok makin kurang ajar pada Islam - Laungan Azan nak dihapuskan

Dalam dewan undangan negeri Selangor, Terresa Kok telah mengepalai satu petisyen penduduk di Puchong kepada Datuk Satim Diman (Sri Kembangan) mengenai aduan penduduk bukan Islam terhadap laungan azan subuh yg didakwa menggangu ketenteraman penduduk. Yg bagus, wakil-wakil rakyat Islam dari PR yangg duduk sebagai ahli dewan undangan negeri Selangor sebagai kerajaan negeri tidak langsung membantah isu ini diketengahkan.

Org-org UMNO pula telah diperintah duduk oleh speaker (yg bukan org islam) yg cuba membantah petisyen ini… Dan maklumat disebalik tabir memberitahu, sebenarnya Menteri Besar Selangor adalah Terresa kerana dia banyak mempengaruhi keputusan dewan undangan negeri….

Dimanakah perginya perjuangan Islam yang dilaungkan oleh PAS. Hassan Ali nak terus jadi babi tunggang Teresa Kok ke?

Makin hilang arah dah pemimpin PAS nie kerana tergoda dengan dara tua pelahap babi Teresa Kok nie….



credited to pembelamelayu.com

3 comments:

  1. mmm mane ko dgr cite ni?? bnde2 ni kene ade usul pekse... mnela tau azan suboh pg2 tu dilaungkn oley org2 yg suke memekak? yela... azan ni ade carenye..ade die punye lagu n bknnye maen hantam jek n maybe speaker is too loud.. org islam pon saket tinge denga klu da mcm 2.. kite kene buat org trtarek ngn islam n bknnye org lg menyampah

    ReplyDelete
  2. bukan gitu...selalu azan subuh yg paling ringkas...tak mcm azan maghrib..ada lenggok2 sikit. tapi mana pegi org2 pas? kata nak membgnkan negara islam...tapi kena hentam je aku tgk.

    ReplyDelete
  3. tu la pasal..
    kite sebagai muslim,xelok cakap azan tu macam memekik ke ape..
    tu macam menghina azan sendiri..

    ReplyDelete