01 January, 2009

:::DUBAI...!:::

sob2.....!
sedihnye..


malam ni last kami berdua berborak di waktu yg sama...
lepas malam ni,segalanya akan berubah..
termasuk la waktu kami berdua..
sgt2 sedih sebab terpakse berjauhan yg amat2 sgt..


tp semua tu terpaksa kami harungi untuk mencipta satu kebahagian..(cehhh..ayat tak tahan)
hehehe..
zaza dah nk balik dubai..
aku pulak dah nk stat keje baru..
so aku harap, aku berjaya dalam karier baru..
dan akan menunggu si dia pulang lagi next JUNE...


oit..! JUNE.....cepat la ko sampai pada aku..ni baru JANUARY..
hangin lak aku nk tggu bulan JUNE ni...
hehe..
takpe2,sabar je la yea..

hari2 aku sejak kebelakangan ni amat bahagia..
macam ada bunga2 gugur je setiap kali aku jalan kt mane2..
dok lepak mamak pun aku dok sengih sorang2..

angau kot..
hehehehe...
so korang yg mane baca blog ni..
jgn la tiru gaya ni...
ini adalah gaya orang bercinta jarak jauh..
korang tak boleh ikut jejak langkah ni..
bahaya...



nazaahah.nureikmar

No comments:

Post a Comment