19 February, 2009

:::Cute award????:::






1. Copy the "2008 cute's 3blogger award" badge into ur blog.

2. Link the award back to the tagger.

3. Every blogger must state 10 hobbies/facts about him/her before tagging others.

4. 10 bloggers must be chosen to receive the award and their names must be stated.

5. Leave a comment to those u're tagging letting them know that they have been tagged.


10 crazy facts about me:

1: Suke cakap melayu je dalam blog ni..kerana ingin memartabatkan bahasa melayu (padahal tak reti ber 'english'...)

2: Suke menyebut perkataan "jimbet" sebagai penyedap dalam sesuatu ayat. Misalannya, "Macam jimbet la ko ni...pegi kuliah tak bagitau aku pun.."

3: Suke minum teh 'o' ais. Tidak dapat diketahui mengapakah saya menyukainye.

4: Saya amat menyayangi dan mencintai Nazaahah selain dari family saya yg paling saya cintai. (jiwang la plak...)

5: Saya suka buat orang ketawa dan ketawa merupakan hobi saya yang utama. hehehe..

6: Saya merupakan seorang lelaki (perlu ke jawapan camni ek?)

7: Saya mempunyai sahabat karib sedari kecil lagi iaitu : nor asnawi, mohd fadhilah, syed salim, mohd syafiee, khairy, mamat, dan emy (rahimi...hahaha)

8: Saya suke kepada budak2 kecil terutama Hazwa Niza..

9: Saya suka rancangan kanak2 iaitu "Wonderpet2 kami datang..."

10: Saya kene tag orang lain plak lepas ni...kerana terpakse..haha...



No comments:

Post a Comment