15 December, 2010

Training di Kelantan II

Salam,
Pada 24-26 November lepas, buat pertama kalinya aku telah menjejakkan kaki aku di Bumi Kelantan. Aku dah janji nak masukkan gambar2 dalam post aku sebelum ni iaitu "Training di Kelantan". Semua aku masukkan dalam entry kali ni. Harap semua ok dengan kehadiran gambar2 ini..hehehe... Aku memang tak pernah pergi lagi ke negeri Cik Siti Wan Kembang ni. Aku rase teruja jugak la kerana aku tak pernah rase nk ke sini dan last2 skali dapat jugak aku datang ke sini. Ni gambar aku kt dalam flight.



Dimulakan aku bersarapan pagi bersama-sama staff TM Kelantan di Kedai Selera Daun Pisan, berhampiran dengan Pengkalan Chepa (aku tak tau la apa name kawasan ni). Sampai je kt kedai ni, terus die kate "pergi la pilih lauk dan makan nasi tu.."
Dalam hati aku cakap "nasi?pagi2 dah makan nasi?...susah aku nk berdiet kt kelantan kalau camni ni..."hahahaha....Last2 aku pergi la pilih lauk-pauk dan ambil nasi dagang yang masih belum pernah aku rase selama ni..
Nasi dagang bersama boss aku (Kak Mas)






Ini pula antara gambar2 makan dan tempat2 yang aku lawati sepanjang aku di Kelantan


Pasar Siti Khadijah
Suasana di luar Pasar Siti Khadijah
Sempat Empat di tengah2 banda Kota Bharu (depan Parkson)




Nasi ni memang terbaik la..harga RM4.50 je...kurang asam punye harga..ayam ni dia potong 4 je kot..hahaha...sedap dan amat2 mengenyangkan..hehe..

Di sekitar muzium Kelantan (pagi2 buta sebelum pergi beli keropok di Pasar Siti Khadijah)



Signboard pun jawi kt sana. hehehe..

Gambar lawatan sambil belajar..hahahaha...





Sekian saja coretan aku di kelantan ini

No comments:

Post a Comment