05 June, 2012

Malaysia vs Thailand (Rugby)

Salam semua...
Aku merupakan seorang pemain ragbi. Tapi bukanlah profesional yang amat sangat seperti legend2 yang saya join. Ramai pemain2 yang betul2 handal yang telah saya jumpa sperti pemain2 COBRA, Kris Conlay, STORMS dan sebagainya. 
 Saya tak pandai untuk berbual panjang, hanya ini yang boleh saya katakan.
Malaysia vs Thailand memang sangat tough game ni. Stress saya dibuatnya. Malaysia dah lead 19-16 tapi memang dah hardluck, tak boleh buat apa dah. Last minute Thailand score di atas kesilapan pemain Malaysia sendiri. Tapi mamat Fiji tu sepatutnya tak buat "quick tap" untuk terus membuat "try", tapi perlu ambil penalti kick dan dapatkan 3 point untuk menyamakan kedudukan 22-22..

Malaysia kalah 22-19
Bermulalah sebuah perlawanan rugby

Adam,anak angah (STORMS) sedang menonton rugby

Panorama view

No comments:

Post a Comment