08 December, 2008

kawan..............

mmmmmmmmmm.........

camne nk cakap ek...
aku amat2 tak faham arini...

salahkah aku untuk menggembirakan hati seorang kawan yg sedang terluka..?
adakah aku ni teruk sgt untuk gembirakan ati die...

even aku ni seorang kawan...
aku juz nk tgk kawan aku semua gembira...
aku tak nak dia bersedih sampai bila2..
aku tau masalah yang dia hadapi sekarang ni amat berat untuk dia terima..
tp berilah aku peluang untuk menggembirakan ati dia...
aku tak nak dia buat benda2 yg tak elok kalau dia dalam keadaan depressed sgt2...

kawan...
aku tak tahu ape yg perlu aku buat..
entah la..
mungkinkah aku ni "annoying her"..?
mungkin jugak maybe...



tu semua aku tak sure..
hanya dia je yang tau segalanya...

moga dia ok dan tenang hadapi masalah dia..
dan kadang2 aku takut untuk dekati dia macam dulu..


moga dia cepat abiskan buat repot dia dan lega untuk hadapai masa mendatang dia...
harap sgt2 dia tenang hadapi masalah tu...

amin.....


No comments:

Post a Comment