30 December, 2008

::My Dear::

Salam...
Hari2 aku lebih bermakna sekarang ni.hehe..
Aku happy sgt2 kerana telah memiliki hati "si dia"..
My dear, yang akan skalu i rindu dan ingat..


Nak dijadikan cerita, aku baru je balik dari KL malam tadi.
Pastu kene stay kt rumah sorang2 la plak..
Makanan pn tak ada.
So kena la pandai2 masak nasi kt dapur tu..

Aku pg ke KL aritu dengan 2 matlamat utama..
Yang paling utama adalah ingin berjumpe ehem2 la...
hehehe...my dear syg tu..
Dia turun KL untuk seminggu..
So aku pergi la bertemu dengan si ehem2 ni..
Shes so nice n comel sgt2..
aku happy dengan dia ni.
slalu buat ati aku gembira.
malah lupa dah dengan masalah2 lain..
si dia ni macam ada superpower yg boleh ubati masalah aku..

then kami pun jumpa la..
dah lama xjumpa,so rase rindu sgt2 la ek...hehe..
mmm...skali jumpa parents si dia skali.
nasib baik tak gugur jantung gua.
kene tanye macam2 soklan gua aritu..
tp alhamdulillah,parents si dia dah ok ngn gua..

then kami borak, tiba2 mama si dia cakap nk pg toilet..
so aku macam hormat la..
then pg lame sgt2,n si dia cakap mama dia bg masa bersama.
hehe..gumbiranya dalam ati..
kami pn berborak panjang...borak sampai nk snap gambar pun terlupa..
hehehe...

topik paling hangat time tu adalah GUGUR...
hehhee...hanya kami je yg tau GUGUR tu untuk apa..
jgn pikir bukan2 dah la yea..
then kami lepak kt lobby hotel tu sampai la mama dia ajak nk dinner..

mmmm....hepy sgt2 ngn si dia..
harap kami kekal selamanyer...


nureikmar.nazaahah
my dear..

No comments:

Post a Comment