14 December, 2008

Pergi wedding Emy...

Sebenarnyer bukan pergi wedding Emy la...
akak die yg kawen semalam...
semalam aku pergi umah die ngn family ayie..
segan gak la sbb pergi dengan family ayie kan..
hehehe...

tp aku kene gak pergi umah emy,sbb mber aku yg lain sume busy tak dapat attend wedding day akak Emy tu...
kesian kt Emy,tggu member2 datang..
hehe...

Firstly, aku nk ucap ribuan terima kasih kepada Emy sbb sudi jemput member2 rapat yg rapat la ni untuk hadir ke majlis ni...
Secondly, aku rase guilty giler2 kt Emy sbb tak dapat tolong dalam majlis ni..
yela, umah Emy tak macam jauh plak kan ngn umah aku...
susah gak la nk pergi sane ulang-alik...
tp aku harap Emy faham la ngn situasi kawan2..
eheheheh...

tengah aku lepak2 ngn member2 kt majlis tu, Mamat bukak cerita yg abang ipar Emy tu budak sekolah lame aku (RMC = Royal Military College)..
teruslah aku tanye brape umor brader tu..si mamat ni cakap umor die 26..so aku anggap die ni budak batch BRATS la..
hehe...dunia ni mmg btul2 kecik je la..
brader ni NAVY..dan ternyata betul bile aku tanye die ni OP ke...
hehe...
agak smart jugak la..
kt sini aku ade letakkan skali gambar2 untuk majlis tu..
tp gambar aku tak ade la plak.sbb asyik snap gambar orang je...hehehe....











No comments:

Post a Comment